Інститут модернізації змісту освіти розпочав ознайомлення педагогічних працівників з електронними версіями фрагментів підручників для учнів 5-х та 10-х класів. Демонстрація електронних версій триватиме до 27 квітня http://osvita.ua/school/60576/
Сторінки
▼
вівторок, 17 квітня 2018 р.
Семінар вчителів математики та школа молодого спеціаліста
Дата проведення. 11.04.2018
Місце проведення. Станіславський ЗПЗСО ім. К.Й. Голобородька
Тема. Прийоми контролю навчальної діяльності учнів при впровадженні STEM-освіти
План.
1. Прийоми контролю навчальної діяльності учнів при впровадженні STEM-освіти (Досенко Г.П. -методист РМК)
2.Наступність викладання математики між 4 та 5 класми (Діхтярьова Т.О. -заступник з НВР Станіславського ЗПЗСО ім. К.Й. Голобородька)Презентація Майстер-клас
3. Формуюче оцінювання як засіб підвищення ефективності навчання. Web інструменти формуючого навчання (Квадріціус Л.В. -учитель математики та інформатики Станіславського ЗПЗСО ім. К.Й. Голобородька)Документ Презентація Майстер-клас
4.Словник учителя ХХІ століття (Досенко Г.П. -методист РМК)Документ Презентація
вівторок, 10 квітня 2018 р.
ДПА-2018 з математики в основній школі (9 клас)
Державна підсумкова атестація з математики проводиться за програмами, затвердженими Міністерством освіти і науки України, а саме: «Математика. 5-9 класи» та «Навчальна програма для поглибленого вивчення математики в 8-9 класах загальноосвітніх навчальних закладів», розміщені на сайті МОН.
Для проведення державної підсумкової атестації готують не менше 10 варіантів контрольних робіт (якщо кількість учнів в класі менша 10, то по одному варіанту на кожного учня). Для учнів загальноосвітніх класів пропонується поділити роботу на 3 частини.
Перша частина – 10-12 завдань у тестовій формі з однією правильною відповіддю на кожне завдання. Для кожного тестового завдання рекомендується подати 4-5 варіантів відповіді. Завдання з вибором відповіді вважається виконаним правильно, якщо в роботі указана тільки одна літера, якою позначена правильна відповідь. При цьому учень не повинен наводити будь-які міркування, що пояснюють його вибір.
Друга частина атестаційної роботи може складатися із 4-6 завдань відкритої форми з короткою відповіддю. Такі завдання вважаються виконаними правильно, якщо записана правильна відповідь (наприклад: число, вираз, корені рівняння тощо). Усі необхідні обчислення, перетворення тощо учні виконують на чернетках.
Третя частина атестаційної роботи може складатися з 3-4 завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю. Завдання третьої частини вважаються виконаними правильно, якщо учень навів розгорнутий запис розв’язування завдання з обґрунтуванням кожного етапу розв'язку та надав правильну відповідь. Правильність виконання завдань третьої частини оцінює вчитель відповідно до критеріїв і схеми оцінювання завдань з якими учні завчасно ознайомлені.
Для класів з поглибленим вивченням математики пропонується додати четверту частину роботи. Її рекомендується скласти із 3 завдань, що відповідають програмі поглибленого вивчення математики.
У кожній із частин атестаційної роботи рекомендується поєднати завдання з алгебри і геометрії у орієнтовному відношенні 2 до 1. Також завдання мають охоплювати весь курс математики 5-9 класу.
Завдання третьої та четвертої частин атестаційної роботи учні виконують на аркушах зі штампом відповідного загальноосвітнього навчального закладу.
Державна підсумкова атестація з математики проводиться протягом 135 хв. для учнів загальноосвітніх класів.
Учні класів з поглибленим вивченням математики виконують атестаційну роботу протягом 180 хвилин.
При оцінюванні письмової роботи необхідно користуватися критеріями оцінювання затвердженими наказом МОН від 21.08.2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти». Систему переведення балів у оцінку обґрунтовують і оприлюднюють.
Складено на підставі орієнтовних вимог до змісту атестаційних робіт для учнів 9 класу, відповідно до листа МОН № 1/9-185 від 27 березня 2018 року.
середа, 4 квітня 2018 р.
Семінар -практикум вчителів математики
Місце проведення: Інгулецька ЗОШ І-ІІІ ступенів
Дата проведення: 04.04.2018
Тема: Використання електронних ресурсів на уроках математики
План
1. Вітання учасників семінару "Мій рідний край, земля моя свята, життя мого колиска калинова". Огляд виставки "Красу творити просто"
2.
- Віртуальна екскурсія "Херсонський Державний університет. Факультет фізики, математики та інформатики"Презентація
- STEM-освіта як напрямок технологічної підготовки учнів.Робототехніка (Мануйленко О.О. - викладач STEM школи, магістр першого курсу "Комп'ютерні науки"Презентація
3. Майстер-клас "Використання електронних ресурсів на уроках математики" (Канюка Н.П.- учитель математики Інгулецької ЗОШ І-ІІІ ступенів)Конспект уроку Презентація
4. Формування інформаційно-цифрової компетентності в галузі розробки цифрових освітніх ресурсів (Щербина М.М. -учитель математики Дніпровської ЗОШ І-ІІІ ступенів)Інтернет-ресурси
5. Використання блогів та сайтів у роботі вчителів математики та інформатики (Досенко Г.П. методист РМК РЦОЗО)Презентація